“The world is a book and those who do not travel read only one page.” - St. Augustine

JEG VIL LÆSE HELE BOGEN!!

21. apr. 2010

Miss Understood..

Guess that's me!

Mit tidligere indlæg tog nogle personer åbenbart lidt for bogstaveligt og personligt.
Så jeg vil gerne pointere at hvad jeg skrev ikke havde noget som helst at gøre med familien her, OVERHOVEDET! Jeg har haft en lorte uge, men udelukkende med ting der er sket uden for huset.. Og det eneste jeg prøvede at sige, at jeg pga. alt hvad der var sket, havde en meget lille tålmodighed overfor børnene. Ikke at jeg havde et problem med dem, og hvis man læser mine tidligere indlæg på min blog, er der mange hvor jeg beskriver hvor meget jeg har hygget mig med dem! Mit indlæg var også skrevet med sarkasme, og hvis man kender mig godt nok, ved man at jeg ikke er seriøs med nogle af tingene. And unfortunately some things gets lost in translation..

Og det faktum at jeg glæder mig til at komme hjem, har intet at gøre med at jeg ikke har haft en god tid herovre, eller værdsætter alt hvad min familie herovre har gjort for mig, for jeg ved ikke hvordan jeg overhovedet skal takke dem for alt hvad de har gjort for mig! Jeg glæder mig til at komme hjem af den simple grund at jeg savner Danmark, vennerne og familien derhjemme.. Og det ville jeg mene at enhver burde kunne forstå.

Jeg har ikke ment at fornærme nogen, virke utaknemmelig eller noget som helst andet. Udtrykkede bare min frustration over den foregående uge, som har været en rigtig rigtig uheldig uge for mig!

Undskyld.. Jeg er meget meget ked af hvor meget det tidligere indlæg er blevet misforstået, men også over at nogle ville lave den konklusion at jeg var utaknemmelig, udelukkende pga. det indlæg.

2 kommentarer: