“The world is a book and those who do not travel read only one page.” - St. Augustine

JEG VIL LÆSE HELE BOGEN!!

25. apr. 2010

Bad luck!!!

Jeg er blevet fanget i en bobbel af uheld, det er helt utroligt. Igår tabte min veninde mit kamera på gulvet, så det gik i stykker! :( Øv øv øv øøøøøv.. Jeg ved ikke om jeg overhovedet tør sætte mig ind i flyet på lørdag, det ender med at det styrter ned, eller at jeg kommer til at sidde ved siden af en fed stinke-dude.. Og min kuffert forsvinder HELT SIKKERT!


DAMN YOU, BAD LUCK!

3 kommentarer:

  1. uh...nej det må du ikke skrive eller tænke, det med flyet. Du kommer glad og sikkert hjem!!!Og jeg GLÆÆÆÆÆDER MIG TIL AT KRAMME OG KYSSE DIG :-))))) >3 >3 >3
    ps. har den veninde ikke en forsikring??
    Knuuus fra Mor.

    SvarSlet
  2. Nej, nej, nej, sådanne noget skriver man ikke. Selvfølgelig kommer du godt hjem. Alt bad luck , har du opbrugt :) , så nu kommer du BARE helt hjem. Glæder mig til at se dig. Knus faster

    SvarSlet
  3. Ih det håber jeg!
    Jeg glæææder mig også til at se jer.

    Kæmpe knus <3

    SvarSlet