“The world is a book and those who do not travel read only one page.” - St. Augustine

JEG VIL LÆSE HELE BOGEN!!

20. apr. 2010

ASKE-SKY???!!!!!!!

Hej alle,

Jeg ved at jeg er gået fuldstændig i stå med min blog, mest af alt fordi der ikke sker så meget nyt, så der ikke rigtig er noget at fortælle.. Men også pga. at jeg bare mistet alt mit excitement for at være her lige pt.. Jeg vil hjem, nuuu!! 10 dage tilbage.. Hvis det ellers går som det skal pga. ASKE-SKY!!! Jeg magter det ikke.. Jeg sætter mig ned i et hul og giver op!
Den foregående uge har bare været sådan en lorte uge, først fik jeg min pung stjålet, med alle mine kort i, så jeg har ingen penge. Derefter kommer min saba fra Israel og smider mig ud af mit værelse, fordi "han er vant til at sove der når han er her", gamle prut!!! Det resulterer i at jeg nu sover på Maya's værelse og konstant er omgivet af børnene når de skændes, og råber, min tålmodighed er meget MEGET lille! OG så formåede jeg lige at besvime i fitness centeret i lørdags, glemte at det er en ret god idé at drikke noget inden man træner, medmindre man altså synes det er fedt at besvime, så skal man nemlig bare lade være fik jeg lært!

Vil I ikke nok hjælpe mig med at be' til at den dumme vulkan stopper med at være i udbrud, eller i det mindste sender sine aske skyer en anden vej, så jeg kan komme hjeeeem???

Tak på forhånd og undskyld for mit sure opstød. Haha

4 kommentarer:

  1. Hej skat!
    Det var lidt for meget sur optød :( .
    Elad har været inde og læse din blog og ringet til Iris. Han er ret knotten og skuffet efter at have læst det, da de har været så gæstfrie over for dig.
    Knus din faster.
    ps. jeg elsker dig <3

    SvarSlet
  2. Der er da ikke noget at være knotten og skuffet over???
    Fordi jeg gerne vil hjem, betyder da ikke at jeg ikke har mere end værdsat mit ophold her, og at jeg ikke er taknemmelig for alt hvad de har gjort for mig???
    Og han ved da om alle hvordan det er at savne.. Som han f.eks. gør lige nu.

    Og hvis det har noget at gøre med det jeg skrev med børnene, så er det da også noget pjat, for han ved og har forhåbenlig set hvor meget jeg holder af dem, og efter en uge som den foregående ville jeg ha' ligeså meget, hvis ikke mindre tålmodighed overfor mine egne søskende.

    Så jeg synes ikke det er fair af hverken ham eller dig at prøve at give mig dårlig samvittighed over dét..

    SvarSlet
  3. Nej det var slet ikke for meget.. Jeg forstår dig sgu godt! Stakkels skat!! Jeg kan godt forstå du glæder dig til at komme hjem, du har også været der mega længe efterhånden.. Jeg beder for at aske-skyen flyver af helvedes til. Skynd dig hjem!!! Kyyyys

    SvarSlet
  4. Hej skat!
    Kan godt forstå du gerne vil hjem.
    Jeg prøver på ingen måde at give dig dårlig samvittighed, skat. Det er bare ikke alle, der forstår sarkasme (mig inklusiv) .
    Dem vi er mest ømme over for, er vores børn, så vi kan hurtig misforstå, hvis de bliver omtalt med sarkasme.
    Der er nogen ting der bare ikke skal skrives på åben forum, det kan hurtigt misforstå's.

    Jeg har ikke selv snakket med ham, men skal mødes med ham idag, så skal nok få snakket med ham, om denne misforståelse.

    Har bedt askesky om at forsvinde.

    Jeg elsker dig.
    Kys kys og kram

    SvarSlet