“The world is a book and those who do not travel read only one page.” - St. Augustine

JEG VIL LÆSE HELE BOGEN!!

5. apr. 2010

Børn!!

Jeg er kommet helt ud af min blogging, undskyld.

Jeg har passet ungerne i weekenden, da Iris og Elad tog en tur til Las Vegas. Det gik fint nok det meste af tiden. Tom og Dean kom vildt op og slås i lørdags, det var uhyggeligt.. Men ellers var der ikke noget. Så jeg kan stadig godt få mine planlagte 4 børn. Haha
Fredag tog Iris og Elad afsted om morgenen, og pigerne og jeg lavede en tøsetur. Først tog vi på The Pancake House for at spise morgenmad, og så på noget kaldet Hands On Pottery, der er en sød lille butik, hvor man kan komme ind og male porcelæn. Det var rigtig hyggeligt.. Dana malede en skål, Maya et krus, og jeg en hårbørste, vi skal hente det på onsdag, er spændt på at se det. Efter det skulle jeg køre Tom til træning, og så hyggede vi ellers bare i haven. Vi var heldige med vejret, det var 25 grader både fredag og lørdag, super skønt! Jeg tog på bar med David om aftenen, Israel er her jo, så jeg kunne godt tillade mig at tage ud når først pigerne var gået i seng. Men det var rigtig hyggeligt, vi tog på en udendørs bar, det var så lækkert at det var så varmt, selv om aftenen.
Lørdag havde jeg møde med min personlige træner om morgenen. Derefter tog jeg Dana og hendes veninde Lindy i biografen og så How To Train Your Dragon i 3D, den var faktisk rigtig sød. Da vi kom hjem tog Israel de to over i parken, og jeg var alene med drengene, det var der de kom op og slås.. I starten gjorde jeg ingenting, tænkte de måske bare lige havde brug for at få nogle frustrationer ud.. Haha Men så blev de ved og så blev jeg nødt til at råde af dem. Men følte mig som en lille mus der prøvede at få løver til at stoppe med at slås.. Haha
Efter pigerne var gået i seng, og jeg havde kørt Tom til fest, tog jeg selv ud igen.
Igår kørte jeg Maya til hendes veninde, og så gjorde jeg rent og vaskede tøj.. Da det var middagstid, hentede jeg Maya igen og vi alle, pånær Tom, tog på McDonalds for at spise.. For alt andet var lukket pga. påske!!

I dag skulle jeg ha' været nede og træne, men jeg kan ikke selv tage bilen, og Iris skulle en masse ting, så nu ligger jeg bare og dovner under min dyne! Mm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar