“The world is a book and those who do not travel read only one page.” - St. Augustine

JEG VIL LÆSE HELE BOGEN!!

9. apr. 2010

Bored at the office..

Heeeeeeej,


Sådan ser jeg ud lige nu. Er på WorkSmart, sidder og venter på David som er nede og snakke med et af de andre firmaer der ligger her i bygningen. Det har været en god dag indtil videre.. Snart skal vi møde Elad på en bar, og efter det er det weekend. Så er endnu en uge gået.. Jeg føler at tiden går hurtigt og langsomt på samme tid, det er en underlig følelse! Tænker det måske er fordi der sker en masse næsten hver dag, men at det der sker ikke rigtig er nyt. Well, who knows.. I undrer jer måske over mit danske flag på døren, så nu skal jeg nok forklare det.. Det var fordi borgmesteren var på kontoret for en måneds tid siden, for at møde de firmaer der holder til her. Og han var åbenbart interesseret i at se hvor mange nationaliteter der var repræsenteret, så folkene der styrer afdelingen printede flag og hang dem på dørene. Jeg kan li' det, jeg føler mig meget velkommen. :D

I dag sner det! Beachwood, Ohio har seriøst det underligste vejr jeg nogensinde har oplevet.. Vi havde sne for 3 uger siden, derefter blev vejret sindssygt godt, fra sidste torsdag-mandag var det minimum 25 grader, og fandme om det ikke sner igen nu. Dét er eddermame underligt, og MEGET svært at forholde sig til.

Jeg har besluttet mig for ikke at tage til NYC alligevel, det ærger mig lidt, men det virkede som om det ikke rigtig passede ind i Iris' & Elad's planer. Og hvis Iris & jeg endelig tog afsted ville det kun være for én nat, det er jeg sikker på ikke er nok, der er så meget jeg gerne vil se, og jeg gider ikke stresse igennem det hele. Så vil jeg hellere spare de penge, til min ferie til sommer, og så prøve at ramme NYC næste sommer, og så være der i en uges tid, så jeg kan få oplevet alt det jeg vil.
Så hele min USA tur kom til at foregå i Ohio, hvilket jeg synes er ret sørgeligt.. Men det er den dårlige ting ved at rejse alene, I guess. Det var ikke et problem i Israel overhovedet, men alt det med at få venner og tage rundt, har bare ikke været ligeså nemt her. Det er en skam, kunne godt ha' tænkt mig at ha' kommet rundt og ha' oplevet noget mere. Men i det mindste har jeg en god del penge tilbage, som jeg så kan bruge på en god ferie til sommer.. Der går turen til Tyrkiet med Cæcilie og Louise, det glæder jeg mig såååå meget til.

I aften tror jeg at jeg rammer en bar med den anden David. Er glad for jeg har ham, han er rigtig flink og sjov, og tager mig ud stort set hver weekend.. Hvis det ikke havde været for ham, havde jeg garanteret brugt alle mine weekender på at se film derhjemme.. Hvilket bare ville ha' gjort min tur endnu mere sørgeligt. Ej nu får jeg det til at lyde som om hele min tur herover har været en fiasko, men det synes jeg langt fra. Det har været spændende at være her på worksmart, skønt at være kommet igang med at træne, og rigtig hyggeligt at bruge tid sammen med Iris & co., men det har ikke været det eventyr jeg havde håbet på. Jeg fortryder ikke at jeg tog herover, men er glad for at jeg ikke fik lavet mit visa og skulle være her indtil juni. :)

Jeg glæder mig til at se jer alle sammen!

Knuuuuus 


1 kommentar:

  1. Du ser dejlig ud Stine <3 Glæder mig så meget til du kommer hjem :-)Surt du ikke kommer til NYC men som du skriver, så må du rejse derover igen.Knuuus fra Moar.

    SvarSlet